درود مهمان گرامی! ثبت نام

اولين دوره مسابقات کشوري سازه هاي ماکاروني کاپ آذربايجان

کاپ آذربايجان

ثبت نام کارگاه ثبت نام مسايقات پوستر

>بستن اين پنجره<

این یک اطلاعیه همگانی است!


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آیا وب سایت شما از رنک بالایی برخوردار است؟
#1
آیا سایت شما رنکینگ بالایی دارد آیا می دانید ترافیک وب سایت تان چه می شود!؟
از زمانی که شما طراحی سایت تان را شروع می کنید احتمالا متوجه هستید که نیاز به تلاش مستمر برای بدست آوردن رنکینگ بالا در گوگل و دیگر موتورهای جستجو دارید.
گوگل بزرگترین منبع اطلاعاتی است! این موتور جستجو بیش از هر منبع انسانی می توانید اطلاعات به شما ارائه نمایید. این منبع اطلاعاتی 24 ساعته و 7 روز هفته و هر زمانی که شخص نیاز به یافتن پاسخی داشته باشد باز است.

متعاقبا به همین دلیل رتبه بندی های بالا، به دنبال آن ترافیک طراحی وب سایت حاصل از رنکینگ در بالای لیست نتایج جستجو یافت می شود.
اولین قدم معمولا جستجوی سوال مورد نظر در گوگل برای یافتن پاسخ می باشد. اگر شما می توانید وب سایت خود را به رتبه یک رنکینگ هنگام جستجوی موضوع مرتبط با وب سایت تان توسط افراد برسانید، در این صورت وب سایت شما حدود 5/8 بار بیشتر توسط موتور جستجو نسبت به وب سایتی که رتبه پنجم را بدست آورده، معارفه می شود.
این تفاوت قابل توجهی است – شما می توانید ببینید که چرا صاحبان وب سایت برای رنکینگ (رتبه اول) در تلاش هستند. صاحبان وب سایت با سوالات جالب دیگری مواجه خواهند شد. آنها به طور مداوم برای مدتی اقدام به ارسال مقاله می کنند. وب سایت آنها با کلمه کلیدی منتخب و مرتبطشان به رنکینگ بالایی دست می یابد اما هنوز هم مقدار مورد توجهی ترافیک وب سایت که انتظارش را داشته اند به طراحی وب سایت آنها نرسیده است.
هر عبارتی که افراد در گوگل و یا هر موتور جستجوی دیگری تایپ می کنند "واژه های جستجو" نامیده می شود. اما از منظر صاحبان وب سایت آن را به نام "کلمات کلیدی" معروف می باشد.
 

اگر تعداد زیادی از مخاطبین برای مدت زمان خاصی آنها را جستجو کنند، پس آن کلمه تقاضای بالایی در موتورهای جستجو پیدا خواهد کرد. اگر بتوانید رنکینگ بالایی با آن کلمه کلیدی پیدا کنید، متعاقباً ترافیک وب سایت شما افزایش پیدا خواهد کرد. در پایان این عبارات کلیدی نتیجهء نهایی عظیمی برای وب سایت شما خواهد داشت.
از سوی دیگر اگر حجم افراد برای جستجوی آن کلمات زیاد نباشد، مطمئناً حتی اگر شما رنکینگ بالایی برای آن عبارات داشته باشید، تاثیر زیادی در ترافیک وب سایت شما نخواهد داشت. می توانید رنکینگ بالایی داشته باشید، حتی شمارهء 1 برای عبارات کلیدی خاص... اما لزوماً موفق به دستیابی به ترافیک وب سایت به دلیل اینکه تقاضای آن عبارات کلیدی بالا نبوده است، نخواهید شد.
این امر برای شما که شروع به بازاریابی مقاله برای بهتر دیده شدن طراحی سایت تان کرده اید به چه معنی خواهد بود؟ شما در واقع نیاز به انجام تحقیقات بر روی کلمات کلیدی در وب سایت تان دارید. نگاهی به میزان تقاضاهای عبارات خاص کنید (چه تعداد از افراد در ماه یک عبارت کلیدی خاص را جستجو می کنند) و آن را با میزان عرضهء آن عبارت مقایسه کنید – تعداد وب سایت هایی که از این عبارات کلیدی در وب سایت خود استفاده می کنند و در حال رقابت هستند را نیز بررسی نمایید.
در حالت مطلوب شما می توانید به دنبال واژه های کلیدی باشید که تقاضای زیادی داشته و عرضه آن نسبتا پایین باشد – این بدان معنی است که با کمی تلاش می توانید با آن عبارات کلیدی به رنکینگ بالایی دست یابید. پس از آن می توانید تغییرات چشمگیر در تعداد بازدیدکنندگان وب سایت تان ببینید.
اگر در مورد عبارات کلیدی در رقابت هستید و رقبای زیادی دارید، ممکن است گزینه مناسبی برای شما نباشد. ممکن است مجبور باشید که برای رسیدن به رنکینگ بالا برای عبارات کلیدی مورد نظرتان سخت تر تلاش نمایید. تا زمانی که تقاضا برای یک عبارت کلیدی بالا باشد، همه چیز خوب خواهد بود و هنگام که شما رنکینگ بالایی داشته باشید، شاهد افزایش ترافیک وب سایت خود خواهید بود.
شما می توانید احتمالاً با مدت زمان کمتری به رتبه های بالاتری دست یابید. یک مورد را باید به خاطر داشته باشید که منافع این عبارات متناسب با میزان محبوبیت و عمومیت این کلمات کلیدی می باشد.
اگر حجم کمی از افراد به دنبال این واژه ها و جستجوی آن در موتور جستجو باشند، پس از آن رتبهء یک داشتن تنها به همان اندازه می تواند برای شما ترافیک وب سایت ایجاد نماید که افراد در جستجوی آن عبارات هستند.
ما امیدواریم که این توضیحات برای کسانی که رنکینگ بالایی در وب سایت خود داشته اما افزایش چشم گیری در ترافیک وب سایت شان ندارند، کافی و مفید باشد. ترافیک دریافتی وب سایت شما بستگی به چگونگی "تقاضا" ی آن عبارات کلیدی و چگونگی حجم و تعداد جستجوی افراد برای آن عبارات می باشد. تحقیقات کلمات کلیدی در راستای اهداف و بازاریابی مقاله خود انجام دهید و سپس می توانید تصمیم بگیرید که چه کلمه کلیدی ارزش تلاش های شما را خواهد داشت.
پاسخ
#2
سلام. لطفا در ارتباط با سئوی سایت هم راهنمایی بفرمایید. با تشکر
پاسخ
#3
(06-28-2017، 10:10 PM)nxzx نوشته است:  سلام. لطفا در ارتباط با سئوی سایت هم راهنمایی بفرمایید. با تشکر


هر زمان احساس کردید که باید برای سایت خود ترافیک بیشتر و بهتری از گوگل دریافت کنید در این مقاله چند نکته کلیدی برای شروع بهینه سازی سایت را برای شما یادآور میشوم.
 این اطلاعات برای افراد کارآفرین، بازاریابان، مدیران و کسب و کار های کوچک است که می‌خواهند از مزایای بهینه شدن وب سایت خودشان برای موتورهای جستجو استفاده کنند بدون این که هزینه بسیار بالای را صرف این کار کنند.
 بعد از مطالعه این آموزش شما می‌توانید به آسانی استراتژی بهینه سازی و افزایش بازدید سایت خودتان را به صورت گام به گام ترسیم کنید.
 
[تصویر:  seo_traffic-web-design.jpg]
 
انتخاب کلمه کلیدی :
 اشتباه بزرگ برخی از طراحی سایت ‌ها عدم انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای وب سایت است. در این مرحله باید خوب تحقیق کنید. در این مرحله باید کلماتی را بدست آورید که کاربر در صورتی که با آن کلمه وارد سایت شما شود حتما به سایت شما علاقه ‌مند است و ممکن است محصولات شما را خریداری کند.
برای مثال : اگر شما فروشنده فیلم هستید. اگر طراحی سایت خودتان را برای فقط لغت فیلم بهینه کنید. شاید ترافیک زیادی را دریافت کنید ولی ممکن است کاربران برای دانلود رایگان هم آن به سایت شما مراجعه کنند. پس بهترین گزینه این است که سایت خودتان را برای لغات خرید اینترنتی فیلم بهینه سازی کنید.
 
انتخاب بهترین کلمات کلیدی :
 در زمانی که سایت خودتان را برای موتور های جستجو بهینه می‌کنید این نکته را باید در نظر داشته باشید که در ادامه کار بهینه سازی سایت خودتان شما باید همواره کار تحلیل کلمات کلیدی را انجام دهید. در زمینه های کاری خودتان مقاله نویسی کنید و کلمات کلید مختلف را آزمایش کنید. در زمانی که بهترین کلمه کلیدی را یافتید که بیشترین بازخورد را ایجاد می‌کند تمرکز خودتان را بر روی آن لغت بیشتر کنید.
 
قرار دادن کلمات کلیدی در سایت :
 مکان‌های مختلفی برای قراردادن کلمات کلیدی وجود دارد که باید درآن بخش‌های قرار دهید.
قرار دادن کلمات کلیدی در تیتر سایت : یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که موتورهای جستجو برای رتبه بندی سایت در نتایج خودشان در نظر می‌گیرند. کلمات کلیدی در داخل تیتر سایت است.
آدرس صفحات : یکی از بخش‌هایی که کلمات کلید در آن نقش مهمی دارند آدرس صفحات وب ‌سایت است. سعی کنید کلمات کلیدی مربوط به صفحه سایت خود را نیز در آدرس صفحات سایت خودتان قرار دهید.
عناوین سایت : یکی از مهمترین بخش‌هایی که موتورهای جستجو درصفحه به آن توجه می‌کنند عناوین صفحه هستند که می‌توانیم آنها را در تگ H1 قرار دهیم. قرار دادن کلمات کلیدی صفحه در این تگ تأثیر بسیار زیادی در رتبه سایت شما در موتور های جستجو دارد.
تگ توضیحات : در زمانی که عبارتی را در گوگل جستجو می‌کنید به علاوه تیتر سایت در زیر آن توضیحاتی در مورد آن صفحه قرار می‌دهد. شما هم می‌توانید توضیحاتی که در آن بخش نمایش داده می‌شود را در تگ توضیحات خودتان بنویسید.
 
 
بهینه سازی سایت برای کلمات کلیدی :
 شما کلمات کلیدی مناسب طراحی سایت خودتان را انتخاب کرده‌اید. برای شروع کار باید در زمینه کاری خودتان کلمات مناسب را بدست آورید. و برای هر کدام از این لغات یک صفحه مجزا ایجاد کنید. و یک ارتباط منطقی بین این صفحات ایجاد کنید. منوی سایت مهمترین بخش برای این ارتباط منطقی است.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان