درود مهمان گرامی! ثبت نام

اولين دوره مسابقات کشوري سازه هاي ماکاروني کاپ آذربايجان

کاپ آذربايجان

ثبت نام کارگاه ثبت نام مسايقات پوستر

>بستن اين پنجره<

این یک اطلاعیه همگانی است!


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آیا وب سایت شما از رنک بالایی برخوردار است؟
#1
آیا سایت شما رنکینگ بالایی دارد آیا می دانید ترافیک وب سایت تان چه می شود!؟
از زمانی که شما طراحی سایت تان را شروع می کنید احتمالا متوجه هستید که نیاز به تلاش مستمر برای بدست آوردن رنکینگ بالا در گوگل و دیگر موتورهای جستجو دارید.
گوگل بزرگترین منبع اطلاعاتی است! این موتور جستجو بیش از هر منبع انسانی می توانید اطلاعات به شما ارائه نمایید. این منبع اطلاعاتی 24 ساعته و 7 روز هفته و هر زمانی که شخص نیاز به یافتن پاسخی داشته باشد باز است.

متعاقبا به همین دلیل رتبه بندی های بالا، به دنبال آن ترافیک طراحی وب سایت حاصل از رنکینگ در بالای لیست نتایج جستجو یافت می شود.
اولین قدم معمولا جستجوی سوال مورد نظر در گوگل برای یافتن پاسخ می باشد. اگر شما می توانید وب سایت خود را به رتبه یک رنکینگ هنگام جستجوی موضوع مرتبط با وب سایت تان توسط افراد برسانید، در این صورت وب سایت شما حدود 5/8 بار بیشتر توسط موتور جستجو نسبت به وب سایتی که رتبه پنجم را بدست آورده، معارفه می شود.
این تفاوت قابل توجهی است – شما می توانید ببینید که چرا صاحبان وب سایت برای رنکینگ (رتبه اول) در تلاش هستند. صاحبان وب سایت با سوالات جالب دیگری مواجه خواهند شد. آنها به طور مداوم برای مدتی اقدام به ارسال مقاله می کنند. وب سایت آنها با کلمه کلیدی منتخب و مرتبطشان به رنکینگ بالایی دست می یابد اما هنوز هم مقدار مورد توجهی ترافیک وب سایت که انتظارش را داشته اند به طراحی وب سایت آنها نرسیده است.
هر عبارتی که افراد در گوگل و یا هر موتور جستجوی دیگری تایپ می کنند "واژه های جستجو" نامیده می شود. اما از منظر صاحبان وب سایت آن را به نام "کلمات کلیدی" معروف می باشد.
 

اگر تعداد زیادی از مخاطبین برای مدت زمان خاصی آنها را جستجو کنند، پس آن کلمه تقاضای بالایی در موتورهای جستجو پیدا خواهد کرد. اگر بتوانید رنکینگ بالایی با آن کلمه کلیدی پیدا کنید، متعاقباً ترافیک وب سایت شما افزایش پیدا خواهد کرد. در پایان این عبارات کلیدی نتیجهء نهایی عظیمی برای وب سایت شما خواهد داشت.
از سوی دیگر اگر حجم افراد برای جستجوی آن کلمات زیاد نباشد، مطمئناً حتی اگر شما رنکینگ بالایی برای آن عبارات داشته باشید، تاثیر زیادی در ترافیک وب سایت شما نخواهد داشت. می توانید رنکینگ بالایی داشته باشید، حتی شمارهء 1 برای عبارات کلیدی خاص... اما لزوماً موفق به دستیابی به ترافیک وب سایت به دلیل اینکه تقاضای آن عبارات کلیدی بالا نبوده است، نخواهید شد.
این امر برای شما که شروع به بازاریابی مقاله برای بهتر دیده شدن طراحی سایت تان کرده اید به چه معنی خواهد بود؟ شما در واقع نیاز به انجام تحقیقات بر روی کلمات کلیدی در وب سایت تان دارید. نگاهی به میزان تقاضاهای عبارات خاص کنید (چه تعداد از افراد در ماه یک عبارت کلیدی خاص را جستجو می کنند) و آن را با میزان عرضهء آن عبارت مقایسه کنید – تعداد وب سایت هایی که از این عبارات کلیدی در وب سایت خود استفاده می کنند و در حال رقابت هستند را نیز بررسی نمایید.
در حالت مطلوب شما می توانید به دنبال واژه های کلیدی باشید که تقاضای زیادی داشته و عرضه آن نسبتا پایین باشد – این بدان معنی است که با کمی تلاش می توانید با آن عبارات کلیدی به رنکینگ بالایی دست یابید. پس از آن می توانید تغییرات چشمگیر در تعداد بازدیدکنندگان وب سایت تان ببینید.
اگر در مورد عبارات کلیدی در رقابت هستید و رقبای زیادی دارید، ممکن است گزینه مناسبی برای شما نباشد. ممکن است مجبور باشید که برای رسیدن به رنکینگ بالا برای عبارات کلیدی مورد نظرتان سخت تر تلاش نمایید. تا زمانی که تقاضا برای یک عبارت کلیدی بالا باشد، همه چیز خوب خواهد بود و هنگام که شما رنکینگ بالایی داشته باشید، شاهد افزایش ترافیک وب سایت خود خواهید بود.
شما می توانید احتمالاً با مدت زمان کمتری به رتبه های بالاتری دست یابید. یک مورد را باید به خاطر داشته باشید که منافع این عبارات متناسب با میزان محبوبیت و عمومیت این کلمات کلیدی می باشد.
اگر حجم کمی از افراد به دنبال این واژه ها و جستجوی آن در موتور جستجو باشند، پس از آن رتبهء یک داشتن تنها به همان اندازه می تواند برای شما ترافیک وب سایت ایجاد نماید که افراد در جستجوی آن عبارات هستند.
ما امیدواریم که این توضیحات برای کسانی که رنکینگ بالایی در وب سایت خود داشته اما افزایش چشم گیری در ترافیک وب سایت شان ندارند، کافی و مفید باشد. ترافیک دریافتی وب سایت شما بستگی به چگونگی "تقاضا" ی آن عبارات کلیدی و چگونگی حجم و تعداد جستجوی افراد برای آن عبارات می باشد. تحقیقات کلمات کلیدی در راستای اهداف و بازاریابی مقاله خود انجام دهید و سپس می توانید تصمیم بگیرید که چه کلمه کلیدی ارزش تلاش های شما را خواهد داشت.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان